Díky své vlastní speciální platformě a inovativním řešením kombinuje Renault Megane E-Tech 100% elektrický dokonale dojezd, potěšení z jízdy a výkon.
Elektrická pohonná jednotka je vyrobena ve Francii a neobsahuje žádné vzácné zeminy. Vůz je výsledkem udržitelného konstrukčního procesu a využívá předností výrobního ekosystému v Evropě.
Kombinace ohleduplnosti k životnímu prostředí a jízdních výkonů pro optimalizaci vašich elektrických zážitků.
baterie
60 kWh
až
464 km
dojezd podle normy WLTP
výkon
220 k
točivý moment
300 Nm
elektrická platforma
Modulární platforma AMPR MEDIUM vozu Renault Megane E-Tech 100% elektrický umožňuje optimalizovat jeho hmotnost a vytvořit velmi nízké těžiště. Díky tomu je pohon vysoce výkonný a citlivý.
potěšení z jízdy
Díky elektromotoru s výkonem až 160 kW (220 koní) nabízí Megane E-Tech 100% elektrický nabízí dynamické a pružné zrychlení.
Kola posazená do rohů karoserie umožňují ostré řízení a dobře ovladatelný podvozek pro mimořádnou obratnost a vynikající přilnavost k vozovce. Řízení je pod vaší kontrolou.
jízdní komfort
Platforma vozu Megane E-Tech 100% elektrický s delším a širším rozvorem nabízí větší stabilitu a jízdní komfort. Uvnitř si cestující užijí díky rovné podlaze více místa a vynikající zvukovou izolaci s efektem kokonu (technologie izolace mezi baterií a prostorem pro cestující, která tlumí vibrace a hluk za jízdy, patentovaná značkou Renault).
elektrický výkon
S plně nabitou baterií můžete s vozem Megane E-Tech 100% elektrický ujet na dálnici až 300 km. Umožňuje to konstrukce zaměřená na dojezd, vysoce účinný motor a inteligentní řízení spotřeby.
rekuperační brzdění
Díky systému rekuperace energie se Megane E-Tech 100% elektrický dobíjí při zpomalování nebo sešlápnutí brzdového pedálu. Čtyři úrovně rekuperačního brzdění dostupné pomocí pádel na volantu se přizpůsobují podmínkám na vozovce nebo návykům řidiče a účinně zvyšují dojezd na elektřinu.
tepelné čerpadlo
Tepelné čerpadlo, které je k dispozici ve standardní výbavě, pracuje v kombinaci se systémem rekuperace energie z motoru a baterie za účelem zvýšení dojezdu vozu Megane E-Tech 100% elektrický a zajištění tepelného komfortu cestujících bez ohledu na podmínky. Velmi užitečné v zimním období.
nabíjení střídavým proudem (AC)
S 22kW nabíječkou můžete svůj Renault Megane E-Tech 100% elektrický snadno nabíjet kdekoli. Každé zastavení je příležitostí k přestávce a nabíjení: za cca 1,5 h získáte až 50 % dojezdu. Dostat se tam, kam chcete, nebylo nikdy tak snadné.
nabíjení stejnosměrným proudem (DC)
Díky systému rychlonabíjení stejnosměrným proudem (DC), který je kompatibilní se všemi evropskými sítěmi, se dokáže Renault Megane E-Tech 100% elektrický nabít za 30 minut* až na 1,5 hodiny jízdy po dálnici.
* Rychlonabíjecí stanice DC 150 KW na 1,5 hodiny jízdy po dálnici při průměrné rychlosti 110 km/h.
optimalizace jízdy na elektřinu
Využívejte konektivní funkce určené pro jízdu na elektřinu: Megane E-Tech 100% elektrický nabízí temperování baterie, které vám pomůže rychleji nabíjet. Po naprogramování trasy v Mapách Google, včetně výběru dobíjecích míst, vůz automaticky přizpůsobí teplotu baterie za účelem maximalizace dobíjecího výkonu a doporučí vám cílové procento dobití. Ideální pro optimalizaci cesty v zimě.
S baterií o kapacitě 60 kWh ujedete až 464 km WLTP v kombinovaném cyklu a až 300 km na dálnici při plném nabití.
100% elektrický vůz Megane E-Tech je vybaven systémem rekuperačního brzdění. Když vozidlo brzdí nebo zpomaluje, získaná energie je využita k napájení elektrické baterie a prodloužení dojezdu.
Navíc můžete využívat online služby se systémem openR link s vestavěným Google, které vám umožní optimalizovat dojezd v reálném čase a bezpečně navigovat.
Stejně jako všechny baterie jsou i baterie elektrických vozidel citlivé na extrémní výkyvy teplot.
Zvýšená energetická účinnost 100% elektrického vozu Megane E-Tech nabízí optimální dojezd za všech provozních podmínek, a to jak v létě, tak v zimě.
Nicméně povětrnostní podmínky mohou ovlivnit jízdní dráhu. Vypočítejte dojezd vozu Megane E-Tech 100% elektrický podle způsobu použití a povětrnostních podmínek.
Pro optimalizaci výdrže baterie při nízkých teplotách je k dispozici standardně dodávané tepelné čerpadlo.
Vůz Megane E‑Tech 100% elektrický je k dispozici s baterií 60 kWh a je vhodný pro každý způsob použití.
Vyberte si svou variantu na základě počtu kilometrů, které ujedete každý den, typu jízd, a jízdního stylu.
Baterie s kapacitou 60 kWh je určena pro všestrannější jízdu, včetně jízdy po dálnici, nebo pro víkendový výlet či kempování.
100% elektrický vůz Megane E-Tech se skvěle hodí pro dlouhé jízdy, protože je vybaven 60kWh baterií a umožňuje nabíjení o výkonu až 130 kWh. Nabízí dojezd až 464 km WLTP v kombinovaném cyklu a až 300 km na dálnici.
Plánovač trasy pro elektromobily je dokonalým pomocníkem při dlouhých jízdách. Aktivujte si jej ve vašem multimediálním systému a naplánujte si trasu. Jeho prediktivní funkce vám pomůže přizpůsobit se cestovním podmínkám v reálném čase a navede vás k dostupným nabíjecím stanicím.
Elektronická zařízení mají minimální vliv na dojezd vašeho 100% elektrického vozu Megane E-Tech.
Chcete-li optimalizovat každodenní dojezd svého vozu, osvojte si správné návyky a vytvořte si klidnější a energeticky úspornější styl jízdy!
Plánovač trasy na centrální obrazovce vozu Megane E-Tech 100% elektrický odhaduje předpokládanou dobu jízdy na základě povětrnostních podmínek, silničního provozu a rychlostních omezení pro zvolenou trasu.
Na přístrojové desce se zobrazuje dojezd na základě posledních ujetých kilometrů.
Pokud se během jízdy změní váš styl jízdy nebo podmínky na silnici, může se stát, že dojezd zobrazený na přístrojové desce se bude lišit od odhadovaného dojezdu plánovače zobrazeného na centrální obrazovce.
Náklady na baterii jsou zahrnuty v pořizovací ceně 100% elektrického vozu Megane E-Tech.
Jakmile se stanete vlastníkem vozidla, bude certifikát baterie k dispozici na vašem účtu My Renault.
Stav baterie si můžete také zobrazit v aplikaci My Renault.
Společnost Renaultnabízí záruku 8 let a 160 000 km na zachování 70 % původní úrovně výkonu baterie.