Co se změní?

Uživatelské prostředí aplikace bude upraveno tak, aby vám její služby přinesly větší užitek: zlepší se zákaznický servis, zpřehledníme informace o údržbě vašeho vozu a zlepšíme ergonomii celé aplikace a to jak desktopové, tak mobilní verze.

Nová verze portálu MY Renault vyžaduje migraci dat všech již registrovaných uživatelů do nového prostředí. Renault podniká všechny potřebné kroky, aby zajistil maximální ochranu dotčených osobních dat.

Co mám dělat během nedostupnosti aplikace, když:

Potřebuji zjistit data údržby svého vozu?


Všechny informace najdete na listu o údržbě a zárukách, který jste dostali spolu s fakturou za váš vůz. V příapdně jakýchkoliv dotazů, neváhjete kontaktovat naši dealerskou síť.

Jak se dozvím, že je zákaznický portál opět dostupný?

Sledujte náš facebookový profil, kde vás o spuštění nové verze portálu MY Renault budem ihned informovat.

Potřebujete více informací?

Naše zákaznické centrum je vám k dispozici. Neváhejte se na něj obrátit s jakýmkoli dotazem.