Objevte dostupné motory pro každou verzi
Benzín (4) | ||||
TCe 140 | již od 563 000 Kč | již od 625 000 Kč | ||
TCe 140 EDC | již od 677 000 Kč | |||
TCe 160 EDC | již od 745 000 Kč | |||
TCe 300 EDC | již od 1 197 000 Kč | |||
Diesel (1) | ||||
Blue dCi 115 | již od 674 000 Kč |
Podrobné specifikace
Další podrobnosti o motorech
TCe 140 / TCe 140 EDC
optimální
Tento turbomotor o objemu 1,3 l s točivým momentem 240 Nm a výkonem 140 koní je k dispozici s manuální nebo automatickou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou. Nabízí lepší odezvu a silnější zrychlení pro ještě větší potěšení z jízdy.
TCe 160 EDC
potěšení z jízdy
Tento motor s přímým vstřikováním o objemu 1,3 l nabízí točivý moment 270 Nm a je k dispozici s automatickou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou. Dokážete zvládnout ještě větší výkon? Aktivujte si na vašem systému Multi-sense režim Sport a ucítíte ten rozdíl!
Blue dCi 115
Tento motor je k dispozici s manuální nebo automatickou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou a umožňuje kombinovat výkon a univerzálnost a současně udržet spotřebu paliva pod kontrolou. Jezděte na velké vzdálenosti!
E-TECH PLUG-IN HYBRID
Užijte si jedinečný zážitek z jízdy! Tento plug-in hybrid E-Tech je výsledkem více než 150 patentů vyvinutých našimi odborníky Renault. Tato pohonná jednotka je kombinací dvou elektromotorů s benzinovým motorem o objemu 1,6 l nejnovější generace vybaveném filtrem pevných částic; obsahuje také vícerežimovou bezspojkovou převodovku a 10,4 kWh baterii inspirovanými našimi zkušenostmi z Formule 1. Výsledek? Snižte vaše emise CO2 a mějte pod kontrolou své náklady díky snížení spotřeby paliva.
S dojezdem na čistě elektrický pohon až 50 km(1) v kombinovaném režimu můžete mít výhody ze 100% elektrického rozjezdu se všemi výhodami každodenní jízdy na elektrický pohon. V hybridním režimu také nemusíte mít obavy o dojezd při dlouhých trasách. Tichý, pohodlný, reagující a plynulý... Jste připraveni objevit nepřekonatelné potěšení z jízdy?
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): Tento nový protokol zajišťuje výsledky, které přesněji odráží skutečné každodenní použití vozu, než jak tomu bylo u protokolu NEDC.
(1) V kombinovaném cyklu WLTP.
Renault Megane podrobně