• Přejít k hlavnímu obsahu
  • TESTOVACÍ JÍZDA
  • KONTAKTY
  • NAJÍT DEALERA
  • Přihlásit se do MY Renault
Renault Czech Republic Renault Czech Republic Renault Czech Republic

Nové názvy pro nové motory

  • Hlavní stránka
  • Vozy
    • Osobní vozy
    • Elektrické vozy
    • Sportovní vozy
    • Užitkové vozy
    • Přestavby
    • Městské vozy
    • Rodinné vozy
    • SUV
    • Manažerské vozy
    • Ceníky a brožury
  • Nabídky
    • Skladové vozy
    • Ojeté vozy
    • Zvýhodněné nabídky vozů
    • Akční nabídky financování
    • Sezónní nabídky Renault Servis
    • Seznamka 365
    • Servisní nabídka Renault
  • Financování
    • Renault EASY
    • Akční nabídky
    • Pojištění
    • Financování ojetých vozů
    • O společnosti RCI Financial Services
    • O financování
    • Časté dotazy
  • Firemní zákazníci
    • Přestavby užitkových vozů
    • Firemní vozy
    • Renault Pro+
    • Síť Renault Pro+
    • Články a zajímavosti
    • Profesionál testuje
  • Naše služby
    • Naše služby
    • Servis a údržba
    • Servisní smlouvy, záruky a asistence
    • Nový Renault Servis
    • Příslušenství a Kolekce Renault
    • Multimédia
    • MY Renault
    • Sezonní nabídky Renault Servis
    • R-shop
    • R-LINK Store
    • Závazky servisu Renault
    • Síť Renault
    • Pneumatiky a brzdy
    • 5 let záruky Renault
  • Poznejte Renault
    • Renault v České republice
    • Nové předpisy
    • Skupina Renault
    • Značka Renault
    • Renault Sport
    • Koncepty Renault
    • Naše novinky
    • Technologie
    • Nové názvy pro motory
    • Návody k obsluze
    • Kariéra
  • TESTOVACÍ JÍZDA
  • KONTAKTY
  • NAJÍT DEALERA
  • Přihlásit se do MY Renault
Back
Osobní vozy Nové CLIO CLIO CLIO Grandtour CAPTUR MEGANE MEGANE Grandtour MEGANE GrandCoupé SCENIC GRAND SCENIC Nový KADJAR TALISMAN TALISMAN Grandtour Nový KOLEOS ESPACE KANGOO Nový TRAFIC Passenger Nový TRAFIC SpaceClass
Elektrické vozy Nové ZOE KANGOO Z.E.
Sportovní vozy Nový MEGANE R.S.
Užitkové vozy ALASKAN KANGOO Express Nový TRAFIC TRAFIC Nový MASTER MASTER
Městské vozy Nové CLIO CLIO CLIO Grandtour CAPTUR Nové ZOE
Rodinné vozy CLIO Grandtour CAPTUR MEGANE MEGANE Grandtour MEGANE GrandCoupé SCENIC GRAND SCENIC KANGOO Nový TRAFIC Passenger Nový TRAFIC SpaceClass
SUV CAPTUR Nový KADJAR Nový KOLEOS
Manažerské vozy MEGANE Grandtour MEGANE GrandCoupé TALISMAN TALISMAN Grandtour Nový KOLEOS ESPACE
  • Nové názvy pro nové motory
    Nové názvy pro nové motory

    Nové názvy pro nové naftové a benzínové motory

    • Naftové motory Blue dCi
    • Benzínové motory s filtrem pevných částic (GPF)
    Naftové motory Blue dCi

    Nové naftové motory Blue dCi jsou za účelem snížení emisí znečišťujících ovzduší vybaveny katalyzátorem se selektivní katalytickou redukcí (SCR*), které fungují s AdBlue®. Tato technologie neustále mění oxidy dusíku (NOx) z naftových motorů na neškodné plyny (vodní pára a dusík).

    Tato technologie je účinná za všech situací a nemá žádný vliv na výkon motorů Blue dCi. Jeho použití umožňuje splnit podmínky nových přísnějších a náročnějších norem.

    Výhody

    AdBlue® je bezbarvý a netoxický vodný roztok s obsahem 32,5 % čisté močoviny a 67,5 % demineralizované vody.

    AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic.

    Váš vůz vám připomene, kdy je zapotřebí doplnit nádrž AdBlue®.

    Plná nádrž AdBlue® vašeho vozu vydrží přibližně na 6 až 8 plných palivových nádrží**.

    Nezapomeňte

    Kapalina AdBlue® se nesmí ředit.

    Má vlastní nádrž se samostatné hrdlo s modrým víčkem.

    Do nádrže na naftu se nesmí plnit AdBlue® a naopak.

    Pokud by došlo k takovému omylu, nestartujte motor. Mohlo by dojít k poškození systému SCR.

    (*) Selektivní katalytická redukce zahrnuje vstřikování čpavku (NH3) z nádrže AdBlue® do katalyzátoru výfukových plynů. Při výsledné chemické reakci se mění oxidy dusíku (NOx) na plyny, které neznečišťují ovzduší (vodní pára a dusík).

     (**) Spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, vybavení a stylu jízdy. Objem nádrže AdBlue® závisí na modelu a je obecně 15 až 20 l.

    Benzínové motory s filtrem pevných částic (GPF)

    Aby se snížily emise pevných částic, je výfukový systém nových benzínových motorů s přímým vstřikováním nyní vybaven filtrem pevných částic (GPF).

    Tato technologie odstraňuje pevné částice z výfukových plynů. Zachycuje je v mikroporézní komůrkové struktuře, poté je spaluje při pravidelné automatické regeneraci.

    Řada benzínových motorů vybavených touto technologií byla přejmenována na TCe GPF.

    Výhody

    Filtr pevných částic nevyžaduje žádnou údržbu.

    Nemá žádný dopad na ovladatelnost vozu.

    A v poslední řadě, nemá vliv na spotřebu paliva ani emise CO2.

    Nové postupy měření emisí WLTP

    Viz také

    Předpisy, které jsou blíže skutečnému chování při jízdě a každodenní spotřebě paliva.

    • Zjistěte více o WLTP
    • Vozy
    • Financování
    • Firemní zákazníci
    • Naše služby
    • Poznejte Renault
    1. Renault
    2. Poznejte Renault
    3. Nové názvy pro nové motory
    Toggle Nástroje pro nakupování menu Nástroje pro nakupování
    Osobní vozy
    Pro firmy
    Financování
    Toggle Zákaznické služby menu Zákaznické služby
    Servis Renault
    Naše služby
    Pravidla služeb MY Renault
    R-LINK Store nápověda
    Všeobecné podmínky R-LINK
    Toggle Více menu Více
    Renault Assistance
    Pro novináře
    Práce ve společnosti Renault
    Toggle Sociální síť Renault menu Sociální síť Renault
    instagram
    facebook
    youtube
    • Kontakty
    • Skupina Renault
    • Renault závazky
    • Právní informace
    • Ochrana osobních údajů
    • Technologie

    © Renault 2019