Renault 4 spojuje dojezd, radost z jízdy, výkon a ohleduplnost k životnímu prostředí. Optimální jízdní vlastnosti zajišťuje kompaktní platforma AmpR Small a plně elektrický pohon vyvinutý bez použití vzácných kovů.
až
409 km
dojezddle normy WLTP s 52 kWh baterií comfort range
až
150 koní
výkonus 52 kWh baterií comfort range
baterie comfort range
52 kWh
z 15 % na 80 % dojezdu za
30 minut
s rychlonabíjením DCodhadovaná doba nabíjení
až
322 km
dojezddle normy WLTP s 40 kWh baterií comfort range
až
120 koní
výkonus 40 kWh baterií comfort range
baterie urban range
40 kWh
z 15 % na 80 % dojezdu za
30 minut
s rychlonabíjením DCodhadovaná doba nabíjení
elektrická platforma
Nová platforma modelu Renault 4 s označením AmpR Small zajišťuje extrémně nízké těžiště, výrazně nižší hmotnost a lepší rozložení hmotnosti. Přesné řízení v kombinaci s účinným tlumením zajišťuje bezproblémovou jízdu. Kompaktní elektromotor o výkonu 110 kW (150 k) nebo 90 kW (120 k) dodává vaší jízdě dynamický náboj.
potěšení z jízdy
Renault 4 vyniká svojí obratností díky víceprvkové zadní nápravě, optimalizovanému přednímu odpružení a malému průměru otáčení. Jízdní vlastnosti a dynamické schopnosti vozu jsou v této třídě bezkonkurenční a nabízejí zcela nový zážitek z jízdy.
pohodlné řízení s integrovanou funkcí one pedal
Renault 4 využívá pokročilý systém regenerativního brzdění, který maximalizuje rekuperaci při každém zpomalení. Funkce one pedal, jeden ze čtyř stupňů regenerativního brzdění ovládaných pádly pod volantem, vám dovolí zcela zastavit bez nutnosti sešlápnout brzdový pedál.
komfortní interiér s „cocoon-effect“
„Cocoon Effect“ (patentovaná izolace značky Renault) pohlcuje vibrace a hluk z vozovky pro lepší akustický komfort. Renault 4 se šířkou 1,53 m a rozvorem 2,62 m poskytuje mimořádně pohodlný prostor pro cestující.
optimalizovaný dojezd
Plně nabitý Renault 4 vás doveze až 409 kilometrů daleko*. Kombinace vysoce účinného motoru a chytrého řízení spotřeby energie zajišťuje větší dojezd.
* podle normy WLTP s 52 kWh baterií comfort range
rekuperační brzdění
Při zpomalování či brzdění se energie ukládá zpět do baterie díky rekuperačnímu systému. Dnes je Renault 4 jedním z prvních vozů značky, který nabízí funkci one pedal, která maximalizuje rekuperační brzdění a umožňuje úplné zastavení vozu bez nutnosti sešlápnout brzdový pedál.
Funkce one pedal doplňuje první tři režimy rekuperačního brzdění a aktivuje se pomocí pádel pod volantem*.
* k dispozici od stupně výbavy techno
řízení teploty
Dojezd modelu Renault 4 zvyšuje tepelné čerpadlo* v kombinaci se systémem rekuperace energie motoru a baterie. Pomáhá také regulovat teplotu v kabině, takže cestující se cítí příjemně bez ohledu na roční období.
AC nabíjení pro snazší cestování
Renault 4 se snadno nabíjí kdekoli. S 11 kW AC nabíječkou, kompatibilní s veřejnými nabíjecími stanicemi, získáte až 75 km dojezdu za pouhou hodinu*.
Jak funguje AC nabíjení: Nabíjení střídavým proudem (AC) poskytuje nízký až střední výkon (až 22 kW) a představuje nejčastější způsob nabíjení doma i na veřejných nabíječkách.
* maximální nabíjecí výkon je na standardní veřejné nabíjecí stanici o výkonu 22 kW omezen na 11 kW.
DC rychlonabíjení na dlouhých cestách
Renault 4 je kompatibilní se všemi evropskými sítěmi. Za pouhých 15 minut DC rychlonabíjení získáte dojezd až 165 km podle metodiky WLTP*. Při rychlém nabíjení zabere nabití z 15 % na 80 % dojezdu pouhých 30 minut.
Jak funguje DC nabíjení: DC rychlonabíjení (stejnosměrným proudem) s min. výkonem 50 kW je možné jen na veřejných rychlonabíjecích stanicích.
* s 52 kWh baterií comfort range
optimalizované nabíjení na cestách
Renault 4 nabízí temperování baterie, které vám pomůže rychleji nabíjet. Při naplánování trasy v Google Maps vůz automaticky nastaví teplotu baterie. Systém vám doporučí optimální úroveň dobití baterie.
Ideální pro optimalizaci vašich cest.
* v závislosti na verzi a zemi
* Uzavřený cyklus recyklace více než 90 % kobaltu, niklu a lithia zajišťuje společnost The Future Is NEUTRAL (dceřiná společnost Renault Group zabývající se cirkulární ekonomikou) spolu se svými partnery, a měl by fungovat od roku 2027.