Díky své vlastní speciální platformě a inovativním řešením kombinuje 100% elektrický Renault Scenic E-Tech dokonale dojezd, potěšení z jízdy a výkon.
Pohonná jednotka, která je konstruována bez použití vzácných kovů, se vyrábí ve Francii. Vůz je výsledkem udržitelného konstrukčního procesu a využívá předností výrobního ekosystému v Evropě.
Kombinace ohleduplnosti k životnímu prostředí a jízdních výkonů pro optimalizaci vašich elektrických zážitků.
100% elektrická pohonná jednotka E-Tech
220
koní
spotřeba od
16,8 kWh
/100 km
až
625 km
dojezd* podle normy WLTP
*certifikační postup v kombinovaném cyklu (harmonizovaný zkušební postup pro lehká vozidla).
elektrická platforma
Modulární platforma CMF-EV 100% elektrického vozu Renault Scenic E-Tech nabízí díky svým inovativním konfiguracím optimalizované rozložení hmotnosti a velmi nízké těžiště. Výsledkem je dynamická jízda s citlivou odezvou.
potěšení z jízdy
Díky elektromotoru o výkonu až 160 kW, což odpovídá výkonu 220 koní, umožňuje 100% elektrický Scenic E-Tech dynamickou a citlivou jízdu na každé cestě.
Ostré řízení – kola jsou posazena do čtyř rohů karoserie – a kontrolovaný pohyb podvozku zajišťují agilitu a výbornou přilnavost k vozovce. Řízení je pod vaší kontrolou.
jízdní komfort
100% elektrická platforma vozu Scenic E-Tech s delším a širším rozvorem nabízí větší stabilitu a jízdní komfort. Uvnitř si cestující užijí díky rovné podlaze více místa a vynikající zvukovou izolaci s efektem kokonu (technologie izolace mezi baterií a prostorem pro cestující, která tlumí vibrace a hluk za jízdy, patentovaná automobilkou Renault).
elektrický výkon
S plně nabitou baterií můžete se 100% elektrickým vozem Scenic E-Tech ujet na dálnici až 370 km. Umožňuje to konstrukce zaměřená na dojezd, vysoce účinný motor a inteligentní řízení spotřeby.
rekuperační brzdění
Díky systému rekuperace energie se 100% elektrický Scenic E-Tech dobíjí při zpomalování nebo sešlápnutí brzdového pedálu. Čtyři úrovně rekuperačního brzdění dostupné pomocí pádel na volantu se přizpůsobují podmínkám na vozovce nebo návykům řidiče a účinně zvyšují dojezd na elektřinu*.
*není k dispozici ve variantě Evolution
tepelné čerpadlo
Tepelné čerpadlo, které je k dispozici ve standardní výbavě, pracuje v kombinaci se systémem rekuperace energie z motoru a baterie za účelem zvýšení dojezdu 100% elektrického vozu Scenic E-Tech a zajištění tepelného komfortu cestujících bez ohledu na podmínky. Velmi užitečné v zimním období.
mějte přehled o svém dojezdu
Přímo na palubní desce je k dispozici widget, který vám lépe pomůže při jízdě ve městě i na dálnici. Pomůže vám zjistit odhadovaný dojezd podle vašeho jízdního stylu a úrovně nabití baterie vozu Scenic.
Nabíjení střídavým proudem (AC)
S 22kW nabíječkou můžete svůj 100% elektrický Renault Scenic E-Tech snadno nabíjet kdekoli. Každé zastavení je příležitostí k nabíjení: za cca 2 h získáte až 50 % dojezdu. Dostat se tam, kam chcete, nebylo nikdy tak snadné.
Nabíjení stejnosměrným proudem (DC)
100% elektrický Renault Scenic E-Tech se skvěle hodí na dlouhé cesty, cestování a dovolenou. Díky systému rychlonabíjení stejnosměrným proudem, který je kompatibilní s evropskými sítěmi, dokáže vůz za 30 minut získat dojezd až na 2 hodiny jízdy po dálnici*.
Baterie s dlouhým dojezdem nabízí zdokonalenou výkonovou křivku, která je dlouhodobě stabilnější. Rychlonabíjení z 15 na 80 % a získání 57 kWh zabere pouhých 37 minut.
* Rychlonabíjecí stanice DC 150 KW na 2 hodiny jízdy po dálnici při průměrné rychlosti 110 km/h.
optimalizace jízdy na elektřinu
Využívejte konektivní funkce určené pro jízdu na elektřinu: 100% elektrický Scenic E-Tech nabízí temperování baterie, které vám pomůže rychleji nabíjet. Po naprogramování trasy v Mapách Google, včetně výběru dobíjecích míst, vůz automaticky přizpůsobí teplotu baterie za účelem maximalizace dobíjecího výkonu a doporučí vám cílové procento dobití. Ideální pro optimalizaci cesty v zimě.
baterie určená pro všechny účely
Pro model Scenic je k dispozici nová baterie:
- Baterie s dlouhým dojezdem o kapacitě 87 kWh s dojezdem až 625 km (norma WLTP). Ideální pro všechny typy cest, včetně ujetí až 370 km po dálnici bez dobíjení (s plně nabitou baterií).
Opravitelnost a životnost
Baterie, která je speciálně přizpůsobena platformě AMPR MEDIUM, má ekologický design, který usnadňuje opravy a recyklaci.
Zkušenosti s elektrickým pohonem, které značka Renault získala v průběhu více než 10 let, pomáhají maximalizovat životnost baterie, která je garantována na 8 let nebo ujetí 160 000 km.
* Baterie se skládá z 12 modulů, které lze samostatně vyměnit ve více než 20 opravárenských centrech v Evropě.
bezpečnost, pro snadnější zásahy
Baterie zabezpečuje řada exkluzivních systémů, které usnadňují případné zásahy.
„Přístup pro hasiče“ pomáhá záchranným složkám uhasit požár baterie během několika minut.
Spínač SD odpojuje baterii od vysokonapěťové sítě, aby se zajistila elektrická bezpečnost pro hasiče.
recyklace a renovace
Po skončení životnosti vozu lze baterii v závislosti na jejím stavu repasovat, znovu použít k ukládání energie pro jiné účely nebo recyklovat. Více než 90 % kobaltu, niklu a lithia se následně recykluje v uzavřeném cyklu* a poslouží k výrobě nových baterií.
* Uzavřený cyklus recyklace více než 90 % kobaltu, niklu a lithia zajišťuje společnost The Future Is NEUTRAL (dceřiná společnost Renault Group zabývající se cirkulární ekonomikou) spolu se svými partnery, a měl by fungovat od roku 2027.