nové pohonné jednotky Renault Cliovýkonnější a efektivnější

pohonná jednotka Renault Clio

full hybrid E-Tech 160

Ve městě a okolí můžete až 80 % času jezdit na elektrický pohon bez dobíjení¹ a ušetřit až 40 % nákladů na palivo². S prodlouženým dojezdem až 1 000 km³ a vícestupňová automatickou převodovkou ovládanou pomocí nové elektronické řadicí páky za volantem modelu Clio full hybrid E-Tech.

benzin TCe 115 auto⁴

Renault Clio je vybaven novou generací flexibilních, úsporných benzinových motorů s automatickou převodovkou a pádly na volantu. Výsledkem je vyšší výkon a nižší spotřeba paliva. K dispozici také s manuální převodovkou.

Eco-G 120 auto⁵

Nový dvoupalivový motor na benzin a LPG poskytuje vozu Renault Clio větší dojezd. Navíc ušetříte až 50 % nákladů na palivo⁷ a snížíte emise CO₂⁶ bez nutnosti měnit své návyky.

160 koní

výkon

4,0 l/100 km

spotřebapodle cyklu WLTP

1 000 km

dojezds plnou nádrží benzínu podle údajů z WLTP (včetně rezervy), přičemž se může lišit v závislosti na jízdních podmínkách (typ cesty, styl jízdy a povětrnostní podmínky)

90 g

CO₂/kmpodle cyklu WLTP

115 k

výkon

5,1 l/100 km

spotřebapodle cyklu WLTP

765 km

dojezds plnou nádrží benzínu podle údajů z WLTP (včetně rezervy), přičemž se může lišit v závislosti na jízdních podmínkách (typ cesty, styl jízdy a povětrnostní podmínky)

115 g

CO₂/kmpodle cyklu WLTP

120 koní

výkon

6,9 l/100 km

spotrebaPodľa odhadov prebieha certifikácia WLTP

1 450 km

dojezdpodle odhadů, probíhá homologace WLTP

107 g

CO₂/kmpodle odhadů, probíhá homologace WLTP

full hybrid E-Tech 160

Youtube je deaktivován. Povolit uložení sociálních souborů cookie pro přístup k obsahu videa.
hybridní pohonná jednotka – Renault

výkon, hospodárnost a snížení emisí

Ve městě a na předměstí dokáže Renault Clio jezdit až 80 % času na elektřinu1, ušetřit až 40 % paliva2 a snížit emise CO₂. Baterie se nabíjí za jízdy a režim e-save zvyšuje efekt rekuperačního brzdění, které v případě potřeby podporuje spalovací motor.

Technologie pohonné jednotky – Renault Clio

technologie

V kombinaci se spalovacím motorem se elektromotor aktivuje podle jízdních podmínek. Automatická vícestupňová převodovka upřednostňuje plně elektrickou jízdu.

Přednosti pohonné jednotky – Renault Clio

výhody

Užijte si dynamickou jízdu s okamžitou akcelerací a plně elektrickým startem. Rekuperační brzdění umožňuje baterii automaticky rekuperovat energii při zpomalování a brzdění.

Spotřeba – Renault Clio

spotřeba

Jezděte na elektřinu až 80 % času1 ve městě a jeho okolí. Ušetřete až 40 % paliva2 při spotřebě 4,0 l/100 km⁸ a 90 g CO₂/km⁸.

benzin TCe 115 auto

benzínový motor – Renault – Clio

dynamické a úsporné

Ať už ve městě nebo na otevřené silnici, nový motor TCe 115 auto nabízí vyšší efektivitu i potěšení z jízdy: z 0 na 100 km/h za 10,1 s, točivý moment 190 Nm, emise 116 g/km⁸ CO₂ a optimalizovaná spotřeba paliva. V kombinaci s vícestupňovou automatickou převodovkou* přináší plynulý a pohotový jízdní zážitek, který spojuje radost z jízdy se spolehlivostí. K dispozici také s manuální převodovkou.

 

*dostupná později

Eco-G 120 auto⁵

Pohonná jednotka Eco-G – Renault Clio

všestrannost a výkon

Praktické, úsporné a ekologičtější řešení než běžné benzinové vozy – pohon na benzin a LPG (zkapalněný ropný plyn) nabízí jedinečný zážitek z jízdy. Vysoce výkonný (z 0 na 100 km/h za 10,1 s), praktický díky dostupnosti LPG po celé Evropě a s prodlouženým dojezdem až 1 450 km¹⁰.

1 Podle stavu nabití baterie, na základě cyklu QQ a jízdních podmínek (vozovka, jízdní a povětrnostní podmínky) (interní Renault/2025)

2 Pohonná jednotka full hybrid E-Tech ve srovnání s benzinovým motorem Tce 115 v městském cyklu WLTP (interní Renault/2025).

3 S plnou nádrží benzinu, podle údajů z WLTP (včetně rezervy), které se mohou změnit v závislosti na jízdních podmínkách (typ vozovky, styl jízdy a povětrnostní podmínky)

⁴ Verze TCe 115 je nyní k dispozici k objednání, s dodací lhůtou prodlouženou o 8 týdnů.

⁵ Pohonné jednotky dostupné v roce 2026 

⁶ Ve srovnání s cenou plné nádrže, ceny zkapalněného ropného plynu a bezolovnatého benzínu 98 na čerpacích stanicích 

⁷ Ve srovnání s ekvivalentním vozidlem s benzínovým motorem, na základě emisí CO₂ certifikovaných podle WLTP při provozu na vozovce.

⁸ Podle cyklu WLTP

⁹ Podle cyklu WLTP

¹⁰ V procesu homologace