pohonné jednotky Renault

pohonné jednotky Renault

E-Tech elektrický, full hybrid E-Tech samodobíjecí, hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in, benzin, mild hybrid, LPG, diesel: mezi všemi pohonnými jednotkami v nabídce Renault určitě najdete vůz, který vám bude vyhovovat.

elektrifikované pohonné jednotky E-Tech

Vozy vybavené plně elektrickou technologií E-Tech, full hybrid E-Tech samodobíjecí a hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in jsou ekonomičtější a ekologičtější při provozu, a to bez kompromisu z hlediska požitku z jízdy a praktičnosti užívání.

 

 

elektrická pohonná jednotka E-Tech

plně elektrická pohonná jednotka E-Tech

dynamická a tichá jízda, nulové emise CO2, dojezd až 625 km(1)

pohonná jednotka full hybrid E-Tech samodobíjecí

až 80 % elektrické jízdy ve městě, nabíjení za jízdy pomocí rekuperačního brždění a až 40 % úspory paliva oproti benzinové motorizaci

plug-in hybridní pohonná jednotka E-Tech 4x4

pohonná jednotka hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in

až 100% elektrické jízdy ve městě s dojezdem na elektřinu až 105 km(2)

  E-Tech elektrický full hybrid E-Tech samodobíjecí hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in 
spotřeba paliva/elektrické energie 16,8 kWh/100 km  4,4 l/100 km 0,5 l/100 km (5)
úspora paliva náklady na nabíjení jsou až 3x nižší než náklady na pohonné hmoty až 40% úspora paliva (3) až 75% úspora paliva (6)
emise 0 g CO₂ (2) 99 g emisí CO2 12 g emisí CO2
servis náklady až o 50 % nižší než u vozidel se spalovacím motorem(3) náklady až o 16 % nižší než u vozidel se spalovacím motorem náklady až o 16 % nižší než u vozů se spalovacím motorem
jezděte 100% na elektřinu 100 % času až 80 % času ve městě(4) až 100% jízda po městě(7) a dojezd až 105 km(5)
celkový dojezd až 625 km (1) až 1 100 km (5) až 1 000 km (8)

(¹) pro Scenic E-Tech elektrický s baterií 87 kWh

(²) na silnici, bez opotřebitelných dílů, v souladu s homologačním cyklem WLTP

(³) ve srovnání s ekvivalentním spalovacím motorem v městské fázi cyklu WLTP

(4) v městském cyklu WLTP v závislosti na podmínkách použití

(5) podle údajů WLTP (celosvětově harmonizované zkušební postupy pro lehká vozidla)

(6) ve srovnání s ekvivalentním spalovacím motorem v městské fázi cyklu WLTP

(7) při každodenním používání s denním nabíjením

(8) pro Renault Rafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4 

elektrické
RENAULT 5 E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 675 000 Kč

elektrické
RENAULT 4 E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 725 000 Kč

elektrické
MEGANE E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 960 000 Kč

elektrické
SCENIC E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 1 059 000 Kč

elektrické
KANGOO E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 939 000 Kč

elektrické
GRAND KANGOO E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 1 019 000 Kč

elektrické
KANGOO VAN E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 797 000 Kč

elektrické
MASTER VAN E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 1 225 000 Kč

elektrické
TRAFIC E-TECH ELEKTRICKÝ
již od 970 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CLIO
již od 374 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CAPTUR
již od 500 000 Kč

dostupný také
full hybrid
SYMBIOZ
již od 629 000 Kč

dostupný také
full hybrid
ARKANA
již od 659 000 Kč

dostupný také
full hybrid
NOVÝ AUSTRAL
již od 788 000 Kč

full hybrid
NOVÝ ESPACE
již od 974 000 Kč

full hybridplug-in hybrid
RAFALE
již od 999 000 Kč

full hybridplug-in hybrid
RAFALE
již od 999 000 Kč

pohonné jednotky mild hybrid, LPG, benzin a diesel

Nechcete-li přejít na 100% elektrický nebo hybridní pohon, vaše potřeby uspokojí naše mild hybrid, LPG, benzinové a dieselové motory.

mild hybrid – Renault

mild hybrid

Mild hybrid je mikrohybridní systém, který umožňuje startovat v elektrickém režimu a snižuje spotřebu paliva až o 20 %.

LPG – Renault

LPG

Dvoupalivová pohonná jednotka na benzin a LPG je řešení dostupné v celé Evropě. Šetří peníze, snižuje emise CO2 a poskytuje větší dojezd. 

 

Úspora až 50 % díky méně častému a hospodárnějšímu doplňování paliva.

benzín – Renault

benzin

Benzinové motory Renault nabízí jedinečnou úsporu provozních nákladů a  léty prověřenou spolehlivost.

diesel – Renault

diesel

Dieselové motory Renault nabízejí nejlepší kompromis mezi výkonem a spotřebou paliva. Také nabízí optimální jízdní vlastnosti.

  mild hybrid LPG benzin diesel
spotřeba od 5,2 l/100 km od 5,8 l/100 km od 5,2 l/100 km od 4,1 l/100 km
emise až o 20 % nižší emise CO2 až o 11 % nižší emise CO2 než u benzinových motorů od 120 g/km od 108 g/km
jezděte 100% na elektřinu při rozjíždění a na několik metrů
celkový dojezd až 1 300 km až 1 300 km až 800 km až 1 000 km
dostupný také
full hybrid
CAPTUR
již od 500 000 Kč

dostupný také
full hybrid
SYMBIOZ
již od 629 000 Kč

dostupný také
full hybrid
ARKANA
již od 659 000 Kč

dostupný také
full hybrid
NOVÝ AUSTRAL
již od 788 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CLIO
již od 374 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CAPTUR
již od 500 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CLIO
již od 374 000 Kč

dostupný také
full hybrid
CAPTUR
již od 500 000 Kč

MEGANE GRANDCOUPÉ
již od 589 000 Kč

KANGOO
již od 685 000 Kč

GRAND KANGOO
již od 735 000 Kč

MEGANE GRANDCOUPÉ
již od 589 000 Kč

KANGOO
již od 685 000 Kč

GRAND KANGOO
již od 735 000 Kč

TRAFIC COMBI
již od 883 000 Kč

KANGOO VAN
již od 503 000 Kč

TRAFIC VAN
již od 654 000 Kč

MASTER
již od 807 000 Kč

objevte také

nové skladové vozy
nové skladové vozy
proveďte simulaci vaší spotřeby paliva –Renault
rezervovat testovací jízdu
ojeté vozy – Renault
zobrazit ojeté vozy renew
Alt
podívat se na všechny vozy v nabídce