elektrifikované pohonné jednotky E-Tech
Vozy vybavené plně elektrickou technologií E-Tech, full hybrid E-Tech samodobíjecí a hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in jsou ekonomičtější a ekologičtější při provozu, a to bez kompromisu z hlediska požitku z jízdy a praktičnosti užívání.
plně elektrická pohonná jednotka E-Tech
dynamická a tichá jízda, nulové emise CO2, dojezd až 625 km(1)
pohonná jednotka full hybrid E-Tech samodobíjecí
až 80 % elektrické jízdy ve městě, nabíjení za jízdy pomocí rekuperačního brždění a až 40 % úspory paliva oproti benzinové motorizaci
pohonná jednotka hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in
až 100% elektrické jízdy ve městě s dojezdem na elektřinu až 105 km(2)
E-Tech elektrický | full hybrid E-Tech samodobíjecí | hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in | |
---|---|---|---|
spotřeba paliva/elektrické energie | 16,8 kWh/100 km | 4,4 l/100 km | 0,5 l/100 km (5) |
úspora paliva | náklady na nabíjení jsou až 3x nižší než náklady na pohonné hmoty | až 40% úspora paliva (3) | až 75% úspora paliva (6) |
emise | 0 g CO₂ (2) | 99 g emisí CO2 | 12 g emisí CO2 |
servis | náklady až o 50 % nižší než u vozidel se spalovacím motorem(3) | náklady až o 16 % nižší než u vozidel se spalovacím motorem | náklady až o 16 % nižší než u vozů se spalovacím motorem |
jezděte 100% na elektřinu | 100 % času | až 80 % času ve městě(4) | až 100% jízda po městě(7) a dojezd až 105 km(5) |
celkový dojezd | až 625 km (1) | až 1 100 km (5) | až 1 000 km (8) |
(¹) pro Scenic E-Tech elektrický s baterií 87 kWh
(²) na silnici, bez opotřebitelných dílů, v souladu s homologačním cyklem WLTP
(³) ve srovnání s ekvivalentním spalovacím motorem v městské fázi cyklu WLTP
(4) v městském cyklu WLTP v závislosti na podmínkách použití
(5) podle údajů WLTP (celosvětově harmonizované zkušební postupy pro lehká vozidla)
(6) ve srovnání s ekvivalentním spalovacím motorem v městské fázi cyklu WLTP
(7) při každodenním používání s denním nabíjením
(8) pro Renault Rafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4
typy vozů
max. cena
675 000 Kč
1 225 000 Kč
typy vozů
max. cena
374 000 Kč
999 000 Kč
pohonné jednotky mild hybrid, LPG, benzin a diesel
Nechcete-li přejít na 100% elektrický nebo hybridní pohon, vaše potřeby uspokojí naše mild hybrid, LPG, benzinové a dieselové motory.
mild hybrid
Mild hybrid je mikrohybridní systém, který umožňuje startovat v elektrickém režimu a snižuje spotřebu paliva až o 20 %.
LPG
Dvoupalivová pohonná jednotka na benzin a LPG je řešení dostupné v celé Evropě. Šetří peníze, snižuje emise CO2 a poskytuje větší dojezd.
Úspora až 50 % díky méně častému a hospodárnějšímu doplňování paliva.
benzin
Benzinové motory Renault nabízí jedinečnou úsporu provozních nákladů a léty prověřenou spolehlivost.
diesel
Dieselové motory Renault nabízejí nejlepší kompromis mezi výkonem a spotřebou paliva. Také nabízí optimální jízdní vlastnosti.
mild hybrid | LPG | benzin | diesel | |
---|---|---|---|---|
spotřeba | od 5,2 l/100 km | od 5,8 l/100 km | od 5,2 l/100 km | od 4,1 l/100 km |
emise | až o 20 % nižší emise CO2 | až o 11 % nižší emise CO2 než u benzinových motorů | od 120 g/km | od 108 g/km |
jezděte 100% na elektřinu | při rozjíždění a na několik metrů | – | – | – |
celkový dojezd | až 1 300 km | až 1 300 km | až 800 km | až 1 000 km |
typy vozů
max. cena
374 000 Kč
735 000 Kč
typy vozů
max. cena
503 000 Kč
972 000 Kč