„Vynalézat budoucnost znamená stavět na 127 letech pokroku. Vůz vnímáme jako udržitelné, inteligentní a propojené řešení mobility. Vytváříme vozy, se kterými můžete skutečně žít, které jsou v souladu s dobou a očekáváními všech.“ Fabrice Cambolive, generální ředitel Renault
¹Multimediální systém openR link se přizpůsobí vašemu jízdnímu profilu pomocí funkcí, služeb a aplikací.
openR link s integrovanými službami Google vám umožní přístup k vašim personalizovaným itinerářům a aplikacím, abyste si mohli užít jízdu na míru vašim potřebám.
openR link obsahuje Google Maps pro navigaci v reálném čase, Google Assistant pro hlasové ovládání a Google Play pro palubní aplikace.
Google, Google Play, Google Maps, Waze a další značky jsou ochranné známky společnosti Google LLC.
²Volitelné v závislosti na verzi.
³Program „human first“, který automobilka Renault zahájila v roce 2023, seznamuje širokou veřejnost se všemi bezpečnostními iniciativami značky a představuje Renault jako technologickou a lidskou značku.
⁴Značka Renault je globálněji integrována do Renault Group, která má zásady udržitelného rozvoje založené na 3 pilířích: environmentálním, společenském a sociálním. Interní zdroj udržitelnosti – Renault Group
5 Renault Group se zavázala snížit emise skleníkových plynů z nákupu materiálů a komponentů a používání vozidel o 27 % v období mezi lety 2019 a 2030 a přímé a nepřímé emise ze závodů skupiny o 62 %.
6Do roku 2030 bude 33 % materiálů v našich vozech pocházet z cirkulární ekonomiky, a to jako vážený průměr objemů výroby, včetně materiálů recyklovaných v souladu s normou ISO 14021 a výrobních odřezků nebo šrotu znovu začleněných do výrobních procesů v rámci průmyslového areálu.
7Vozy, které jsou alespoň z 85 % recyklovatelná v souladu se směrnicí 2005/64, známou jako směrnice 3R.