Jak funguje elektromotor?

E-Tech 100% electric – motor – Renault

elektrická technologie a komponenty motorů

Žádné válce ani písty a žádné výfukové plyny. Motor elektromobilu je postaven na základě sady dílů určených k přeměně elektřiny na mechanickou energii.

 

Motor vytváří pomocí proudu magnetické pole na statické části stroje (statoru), které při pohybu uvádí do pohybu rotující část (rotor), a tím pohání kola vozu.

 

V posledních 10 letech se značka Renault zaměřuje na francouzskou výrobu a odborné znalosti a přizpůsobuje tuto technologii dnešním a budoucím výzvám v oblasti mobility.

Jak motor Renault E-Tech elektrický funguje?

Níže naleznete komponenty elektromobilu.

E-Tech 100% electric – jak motor funguje – Renault

pohonné jednotky Renault E-Tech​ elektrický

Megane E-Tech 100% electric – Renault

platforma Renault Megane E-Tech elektrický

Platforma CMF-EV je vybavena 60kWh ultratenkou baterií a kompaktním 160kW elektromotorem. Zcela rovná podlaha, velmi nízko položené těžiště, optimalizované rozložení hmotnosti a delší rozvor poskytují vozu lepší obratnost a větší vnitřní prostor.

E-Tech 100% electric – výhody – Renault

jaké jsou výhody?

Technologie Renault E-Tech elektrický je inovativní technologie poskytující jedinečný a intuitivní zážitek z jízdy.

  • ​Univerzální řešení nabíjení: AC 7 kW, AC 22 kW, DC 130 kW​
  • Tepelné čerpadlo a nový inteligentní systém rekuperace energie pro maximalizaci celkové účinnosti, a tím i dojezdu.​
  • Možnost táhnout přívěs (až 900 kg v případě brzděného,  až 750 kg v případě nebrzděného) 
E-Tech 100% electric – vize – Renault

vize Renault do budoucnosti

Renault pracuje na zlepšení výkonu našich elektromotorů. Chceme vyvíjet účinnější elektromotory za účelem snížení spotřeby, a tím i zlepšení dojezdu.

 

Plánujeme také zintenzivnit výrobu v našich závodech ve francouzských městech Douai a Cléon.

vaše dotazy k elektromotorům

objevujte dál