Baterie, motory, naleznete zde vše, co potřebujete vědět o tom, jak funguje hybridní vůz

Hybridní pohonná jednotka E-Tech vyvinutá značkou Renault kombinuje benzinový motor se dvěma elektromotory, které jsou dokonale vyvážené, aby zvýšily váš dojezd a zajistilo se, že provoz všech motorů bude na co nejlepší úrovni.

Co tvoří pohonnou jednotku v mém hybridním voze?

Pohonné jednotky hybridních vozů Renault

kombinace jednoho spalovacího motoru a dvou elektromotorů

Hybridní vozy Renault mají 1,6l benzinový čtyřválec spojený se dvěma elektromotory – alternátorem a hnacím motorem – a také 200V baterii.

 

Řada E-Tech staví na odbornosti značky v oblasti elektrických technologií, aby poskytla nabídku vozů s elektrickým pohonem. Díky inovativní technologii rekuperace energie rozšiřuje nabídku možností jízdy na elektrický pohon.

Musíte nabíjet baterii v hybridním voze?

Baterie hybridního vozu Renault

získejte výhody elektromobilu, aniž byste museli vůz nabíjet!

Hybridní vozy E-TECH jsou vybaveny baterií, která se sama nabíjí s využitím kinetické energie.
Při zpomalování nebo brzdění elektromotor zachytí hnací sílu a uloží ji k nabití baterie. V některých případech spalovací motor vytvoří energii, která pohání baterii.

zjistěte více o Clio E-Tech hybrid

Jak elektromotory a spalovací motor spolupracují?

jaký motor se používá k rozjezdu vozu?

Hybridní vozy Renault se rozjíždí na 100% elektrickou energii, a pokračují tak prvních několik kilometrů, aby vám zajistily skutečně živý rozjezd... Vůz se po několika kilometrech, nebo dříve, pokud je zapotřebí, automaticky přepne na spalovací motor.

mohu jet v elektrickém režimu celou dobu?

Při kombinaci elektrické a spalovací pohonné jednotky mohou hybridy jet v elektrickém režimu 80 % doby. Technologie E-Tech však zachytí více energie, než většina hybridů, proto můžete jet v elektrickém režimu co nejdéle.

běží elektromotory a spalovací motor současně?

Hybridní vozy byly vyvinuty jako elektromobily, které využívají pomocný spalovací motor. To znamená, že se rozjíždějí a prvních několik kilometrů jedou v plně elektrickém režimu. Pokud baterie nemá dostatek výkonu, zapojí se spalovací motor a zajistí plně hybridní pohon, přičemž oba pohony běží současně.

Objevte naši technologii E-TECH

technologie hybride Renault

Všechny vaše dotazy o hybridech