jezdí jako elektromobil!
Jediným rozdílem v technologiích E-Tech mezi hybridy a plug-in hybridy je velikost (kapacita) baterie. Plug-in hybrid má 9,8kWh baterii, v porovnání s 1,2kWh u hybridního vozu.
Vyšší kapacita baterie u dobíjecího plug-in hybridního vozu dokáže uchovat více energie a umožňuje tak pokrýt větší vzdálenosti v plně elektrickém režimu. Aby se baterie udržovala nabitá, jsou plug-in hybridy vybaveny funkcí E-Save.
prodloužený dojezd
Plug-in hybridní vozy poskytují lepší dojezd, takže s ním můžete ujet velké vzdálenosti.
To je možné díky technologii E-Tech, vybavené kromě benzinového motoru dvěma elektromotory a baterií.
9,8kWh baterie plug-in hybridu je větší než 1,2kWh baterie hybridu, a poskytuje tak významně více energie. S plug-in hybridem můžete jet až rychlostí 135 km/v plně až 50 km ve smíšeném cyklu WLTP.
I když je rozjezd zajištěn elektromotory, plug-in hybridní vůz nemůže jet bez benzínu. Spalovací motor musí mít benzin, aby vůz mohl správně jet.
U plug-in hybridů jsou k dispozici dva typy pohonů: se dvěma elektromotory, spalovacím motorem a baterií, můžete jet v plně elektrickém režimu nebo použít hybridní pohon.
Elektromotor se používá výhradně během rozjezdu a vůz přepne na hybridní pohon v závislosti na jízdních podmínkách. V každém případě vám spínač dává možnost vybrat si režim jízdy, kterému dáváte přednost.
Pohonná jednotka E-Tech byla vyvinuta a patentována značkou Renault na základě jejích zkušeností s technologií v oblasti elektromobilů.
Její motor nové generace o objemu 1,6 litru byl vylepšen a doplněn dvěma elektromotory a naprosto inovativní vícerežimovou bezspojkovou převodovkou.
Tato kombinace byla navržena s cílem poskytnout optimalizované, plynulejší řazení rychlostních stupňů, a zlepšit tak energetickou účinnost a zajistit plynulejší jízdu.
Objevte naši technologii E-TECH Plug-in