MOTORY Nový Renault MASTER

Dodávka MASTER

Motorizace a řešení zvýšené trakce

Zvládněte snadno každý terén s vozem nový Renault MASTER

Motory vozu MASTER

Vyšší výkon, lepší spotřeba paliva!

Nabídka motorů pro Nový Renault MASTER byla zcela přepracována. Pohonné jednotky nabízí více výkonu a točivého momentu (až 400 Nm a 180 k), aby zajistily dynamičtější zrychlení a rozjezdy. Potěšení z jízdy a bezpečnost zaručena, dokonce i s plným nákladem!

 

Je to vítěz na všech frontách: zvýšený výkon a točivý moment je doprovázen nižší spotřebou paliva. Nový MASTER je také k dispozici ve verzi splňující normu EuroVId u verzí s pohonem zadních kol, těžkých přestaveb atd.

AdBlue®

Technologie SCR* mění látky znečišťující ovzduší z výfukových plynů naftových motorů a oxidy dusíku (NOx) na neškodné plyny. Technologie AdBlue® umožňuje motorům dCi splnit nové normy které jsou ještě přísnější a náročnější, aniž by to mělo dopad na výkon či spotřebu vozu. AdBlue® má vlastní nádrž o objemu 28 litrů, která je snadno dostupná a nesmí do ní být čerpáno palivo.

 

AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic. Váš vůz vás bude varovat, když bude nutné doplnit nádrž AdBlue® tank**.

MASTER AdBlue

*SCR je anglická zkratka pro Selektivní katalytickou redukci.

 

**Skutečná spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, jeho výbavě a stylu jízdy.

Každé řešení trakce má své výhody. Zbrusu nový MASTER ve verzi s pohonem předních kol je nejvhodnější pro využitelnou přepravní kapacitu a obecně pro silniční přepravu. Vůz ve verzi s pohonem zadních kol může přepravovat těžší náklady a přizpůsobí se všem typům terénu.
MASTER s pohonem předních kol

Renault MASTER s pohonem předních kol

Vůz Zbrusu nový MASTER s pohonem předních kol a velmi nízkou nákladovou hranou je nejvhodnější pro co největší využitelnou přepravní kapacitu a pro silniční přepravu.

 


Jeho výhody:

  • Snadné nakládání díky jedné z nejnižších nákladových hran v tomto segmentu
  • Větší objem pro přepravu nákladu díky využitelné výšce a velmi nízké nákladní hraně
  • Celková hmotnost vozidla (GVW) až 3,5t (řidičský průkaz skupiny B)
  • Lepší zážitek z jízdy
  • Nižší spotřeba paliva na silnici i při jízdě na velké vzdálenosti
  • 3 kompaktnější délky: L1, L2, L3 a využitelný objem až 14,8  m³

Renault MASTER s pohonem zadních kol

Díky schopnosti zvládnout těžší náklad, tažení a jízdy v terénu je vůz Zbrusu nový MASTER s pohonem zadních kol vaším nejlepším parťákem při přepravě těžkých nákladů na nezpevněném terénu.

 

 


Jeho výhody pro přepravu nákladu:

  • Vyšší maximální zatížení zadní nápravy
  • Kompatibilnější doplňkové nástavby
  • K dispozici ve verzi L3 a L4: využitelné délky vyšší než 4 m a objem až 17 m³
  • Tažný výkon dalších až 500 kg
  • Celková hmotnost vozu od 3,5 t do 4,5 t

 

 

Jeho výhody v oblasti trakce:

  • Lepší trakce s těžkým nákladem, při jízdě do kopce a na nezpevněném terénu snižuje možnost uvíznutí
  • Lepší přejezd překážek
  • Volitelná uzávěrka diferenciálu
  • Možnost dvojité nápravy pro lepší záběr a zatížení zadní nápravy
MASTER s pohonem zadních kol

Extended Grip (standardní vybavení)

Extended Grip (standardní vybavení)

Tento protiprokluzový systém je součástí standardního vybavení v nabídce nových vozů MASTER. Zajistí optimální záběr vozu!

Renault MASTER 4x4 (volitelné)

Renault MASTER 4x4 (volitelné)

Renault MASTER 4x4 vám zajistí schopnost jízdy v jakémkoli terénu a za jakýchkoli povětrnostních podmínek. Díky pohonu všech čtyř kol, zvýšené světlé výšce a systému uzávěrky diferenciálu pro vás již kluzké vozovky, obtížně sjízdné silnice a strmé mokré svahy nebudou překážkou v práci.

 

Verze 4x4 vychází z varianty RWD a je k dispozici pro verzi furgon.

Uzávěrka diferenciálu (volitelná)

Uzávěrka diferenciálu (volitelná)

Vyhněte se problémům s kluzkými povrchy. K dispozici u všech verzí vozů zbrusu nový MASTER s pohonem zadních kol. Uzávěrka diferenciálu zlepšuje vaši trakci. Při rychlosti nižší než 30 km/h se automaticky aktivuje v případě prokluzu kol. Je obzvláště užitečná pro únik z problémových situací při nízkých rychlostech na blátivém pracovišti!

 

K dispozici v závislosti na verzi a volitelných možnostech.

Asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)

Asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)

Rozlučte se s problémy při rozjezdu do kopce s plným nákladem! Díky asistentovi rozjezdu do kopce je po dobu několika sekund zachován tlak na brzdy, abyste měli čas snadno se rozjet.

Porovnejte technické specifikace různých verzí vozu Renault MASTER

Vyberte si kategorii ke zobrazení rozměrů, verzí a dostupných motorů

  

Dvoukabina FWD

Dvoukabina FWD

Již od 711 500 Kč
Dvoukabina RWD

Dvoukabina RWD

Již od 818 500 Kč
Furgon FWD

Furgon FWD

Již od 621 500 Kč
Furgon RWD

Furgon RWD

Již od 758 500 Kč
Skříňová nástavba FWD

Skříňová nástavba FWD

Již od 891 500 Kč
Skříňová nástavba RWD

Skříňová nástavba RWD

Již od 923 500 Kč
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined

Nový Renault MASTER podrobně

  • SubPrefooter Icon

    Získejte rychlou odpověďod našich vyškolených specialistů

  • SubPrefooter Icon

    Vyzkoušejte si modeldle vašeho výběru

  • SubPrefooter Icon

    Jezděte v pohoděse zárukami Renault

  • SubPrefooter Icon

    Usnadněte si živots portálem MY Renault

Pokračováním v procházení těchto stránek souhlasíte s tím, že společnost Renault a její partneři mohou používat soubory cookie k analýze provozu a účinnosti webu a k zobrazení reklam přizůsobených vašim zájmům a interakcím prostřednictvím sociálních sítí. | Zjistit více o cookies|zjistit více