SLUŽBA ONLINE ÚDRŽBY
vydání leden 2025
Tyto všeobecné podmínky používání (dále jen "VPP") stanovují podmínky používání služby online údržby (dále jen "Služba") poskytované společností Renault, francouzskou společností s ručením omezeným (zjednodušená společnost s ručením omezeným) se základním kapitálem ve výši 533 941 113 EUR, se sídlem na adrese 122-122 bis avenue du Général Leclerc, 92100 Boulogne Billancourt, Francie, která je zapsána v obchodním rejstříku v Nanterre pod číslem 780 129 987 (dále jen "Renault").
V těchto všeobecných podmínkách naleznete informace obsahující:
S využitím dat přenášených TCU Vozidla a popsaných v příloze 1 tohoto dokumentu, Renault nabízí následující individualizovanou Službu Zákazníkovi, který si sjednal Službu Online údržby:
- informovat o termínu plánované údržby jejich Vozidla,
- proaktivně upozornit, když nějaká událost na Vozidle vyžaduje návštěvu autorizovaného servisu Renault,
- poskytnout informace o stavu brzd, baterií a pneumatik a v případě potřeby navrhnout jejich výměnu s využitím mechanismů pro předvídání opotřebení dílů.
Údaje shromážděné o Vozidlech zákazníků, kteří si sjednali Službu, rovněž umožňují společnosti Renault prostřednictvím souhrnné analýzy příčin anomálií a potenciálních závad Vozidel nebo jejich okolí navrhovat nápravná řešení a/nebo vylepšení pro zlepšení kvality, spolehlivosti a životnosti Vozidel a souvisejících služeb.
Tato řešení může Renault nasadit zákazníkům, kteří si sjednali Službu, když Vozidlo prošlo Stanovenou provozovnou nebo prostřednictvím vzdálených aktualizací („vzduchem“).
3.1. Sjednání Služby
Zákazníci si mohou Službu sjednat při objednání nového Vozidla u Stanovené provozovny.
Sjednání je zdarma a po sjednání se má za to, že Zákazník bezvýhradně přijal tyto VPP.
Společnost Renault poskytuje Službu zdarma. Služba se bude lišit v závislosti na modelu a verzi Vozidla, zvolené výbavě a příslušenství, zemi, ve které se prodává, a zeměpisné oblasti pokrytí.
3.2. Aktivace Služby
Za účelem aktivace Služby musí Zákazník poskytnout společnosti Renault platné číslo mobilního telefonu a/nebo e-mailovou adresu.
K poskytování Služby bude použita e-mailová adresa a/nebo číslo mobilního telefonu, které Zákazník uvede při objednání Vozidla. Zákazník může kdykoliv během používání Služby změnit číslo mobilního telefonu a/nebo e-mailovou adresu v aplikaci My Renault nebo na webovém portálu My Renault.
Zákazník nese výhradní odpovědnost za údaje, které společnosti Renault poskytne.
Zákazník si dále musí stáhnout Aplikaci a identifikovat se, synchronizovat své Vozidlo a mít TCU a připojení přes mobilní síť Vozidla.
Služba bude aktivována poté, co si Zákazník Službu sjedná. Aktivace může trvat až 72 hodin, než bude účinná. Aktivace se provádí automaticky.
Shromažďování údajů nezbytných k provádění Služby nevyžaduje žádnou aktivitu ze strany Zákazníka ohledně jeho nastavení ochrany osobních údajů nebo z multimediální obrazovky Vozidla, pokud je jí vybaveno.
Zákazník se zavazuje o shromažďování a sdílení údajů se společností Renault informovat každou osobu, která využívá Službu nebo nastoupí do Vozidla.
Služba upozorní Zákazníka ohledně plánované údržby jeho Vozidla, nebo pokud určitá událost vyžaduje návštěvu servisu autorizované sítě Renault. Dále bude Zákazník dostávat upozornění ohledně opotřebení dílů, zejména ohledně stavu brzd, baterií a pneumatik, v případě potřeby s návrhem na jejich výměnu.
Během návštěv u Stanovené provozovny nebo prostřednictvím vzdálených aktualizací („vzduchem“) bude Zákazník moci využívat nejnovější opravy a vylepšení vyvinuté společností Renault. Služba bude záviset na modelu a verzi Vozidla, zvolené výbavě a příslušenství, zemi, ve které se prodává a ve které je používáno, a také na zeměpisné oblasti pokrytí.
4.1 Požadavky na předávání upozornění
Předávání upozornění je možné pouze tehdy, jsou-li splněny následující požadavky:
4.2 Předávání upozornění
Pokud má Zákazník účet v aplikaci My Renault, bude dostávat oznámení v Aplikaci a také na e-mailovou adresu, kterou společnosti Renault poskytl.
Pokud Zákazník účet v aplikaci My Renault nemá, bude dostávat upozornění e-mailem na e-mailovou adresu, kterou společnosti Renault poskytl.
Pokud Zákazník nemá účet v aplikaci My Renault a neposkytl e-mailovou adresu, bude dostávat upozornění prostřednictvím SMS na svůj mobilní telefon na číslo, které společnosti Renault poskytl.
V závislosti na typu upozornění, které Zákazník obdrží, může dané upozornění obsahovat odkaz na online rezervační systém, který může Zákazník použít k objednání se v Servisu.
Servis bude také dostávat oznámení o událostech a může Zákazníka kontaktovat přímo, aby jej upozornil, poskytl potřebné informace a v případě potřeby nabídl schůzku.
Společnost Renault bude poskytovat Službu od aktivace po dobu osmi (8) let.
Po vypršení platnosti Služby obdrží Zákazník oznámení o konci platnosti Služby a podmínkách jejího obnovení. Pokud Služba nebude obnovena, bude po vypršení platnosti deaktivována.
6.1 Změny Služby
Během doby trvání Služby může společnost Renault Službu zcela nebo částečně změnit, zejména s cílem (i) nabídnout jednu nebo více dalších funkcí, (ii) vyhovět novým zákonným nebo regulačním požadavkům, (iii) opravit případné závady, nebo (iv) zohlednit technický vývoj a změny v obecných očekáváních zákazníků.
Společnost Renault si vyhrazuje právo tyto VPP kdykoli změnit a aktualizovat a bude o tom Zákazníka předem informovat.
Platné VPP jsou takové, které jsou účinné v den, kdy se Zákazník připojí ke Službě a bude ji používat.
Prováděné změny Služby mohou být podmíněny výslovným souhlasem Zákazníka s novou verzí odpovídajících VPP.
6.2 Ukončení Služby
Společnost Renault může Službu ukončit z jakéhokoli důvodu, zejména pokud komunikační sítě používané k poskytování Služby přestanou být dostupné nebo budou silně zahlceny, pokud telekomunikační operátor sítě 2G, 3G, 4G a 5G vypne. V takovém případě bude společnost Renault Zákazníka předem informovat zasláním oznámení na e-mailovou adresu a/nebo mobilní telefonní číslo, které Zákazník společnosti Renault poskytl a/nebo v aplikaci My Renault a/nebo prostřednictvím jeho Vozidla.
Společnost Renault si vyhrazuje právo ukončit vzdálenou Službu, zejména:
Pokud nastane některá z výše uvedených událostí, bude Zákazník společnost Renault informovat kontaktováním Oddělení pro vztahy se zákazníky.
Pokud se společnost Renault dozví, například zavoláním na číslo mobilního telefonu poskytnuté Zákazníkem, že Zákazník již není vlastníkem nebo nájemcem Vozidla, může Službu ukončit.
Pokud si Zákazník již nepřeje Službu využívat, může ji kdykoli ukončit kontaktováním Oddělení pro vztahy se zákazníky.
Pokud bude Služba ukončena, bude deaktivována. Zákazník je tímto informován, že deaktivace není okamžitá a že může dojít k prodlevě mezi přijetím žádosti o deaktivaci a okamžikem, kdy bude Služba skutečně deaktivována.
Zákazník se zavazuje, osobně a jménem kteréhokoli uživatele svého Vozidla:
Pokud Zákazník prodává své Vozidlo, je povinen, aby ochránil své osobní údaje a osobní údaje kupujícího Vozidla:
- odstranit Vozidlo ze svého účtu My Renault za účelem ukončení synchronizace mezi Vozidlem a účtem My Renault;
- odstranit data uložená ve Vozidle před prodejem v souladu s pokyny uvedenými v uživatelské příručce Vozidla;
- informovat společnost Renault kontaktováním Oddělení pro vztahy se zákazníky.
Po dokončení desynchronizace může Zákazník případně kontaktovat Oddělení pro vztahy se zákazníky a ověřit, zda je desynchronizace účinná.
8.1 Omezení Služby
I když je Služba technicky dostupná, bude přístupná pouze v případě, že se Vozidlo nachází v zeměpisné oblasti pokrytí provozu TCU.
V rozsahu povoleném platnými zákony a předpisy neposkytuje společnost Renault žádnou záruku, výslovnou ani předpokládanou, pokud jde o rychlost a/nebo výkonnost Služby.
Především pak v rámci oblasti pokrytí může být přístup ke Službě fungující v režimu online připojení kdykoliv z technických důvodů dočasně a průběžně pozastavován či přerušován.
8.2 Odpovědnost
Společnost Renault přijme veškerá preventivní opatření a přijme veškerá opatření s ohledem na vývoj technologií, aby zajistila řádné fungování Služby, nicméně nemůže zaručit, že bude bez chyb nebo anomálií nebo že nebude narušena či napadena zejména viry, které mohou způsobit poruchy, přerušení, výpadky nebo ztrátu dat nebo informací.
Společnost Renault v žádném případě nenese odpovědnost:
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že upozornění jsou poskytována pouze pro informační účely a nepokrývají všechny možné poruchy Vozidla.
Upozornění zasílaná společností Renault dále v žádném případě nezbavují Zákazníka povinnosti:
Pokud nemůže Zákazník Službu využívat z technických důvodů, může si prohlédnout dostupné informace na internetových stránkách www.renault.cz nebo v Aplikaci. Zákazník se také může obrátit na Oddělení pro vztahy se zákazníky.
Software, rozhraní a obsah jakéhokoliv druhu (obrazy, zvuky, videa, databáze apod.) Služby jsou majetkem společnosti Renault.
Jsou chráněné dle zákonů na ochranu duševního a/nebo průmyslového vlastnictví, a tedy jakékoliv jejich nezákonné využití ze strany Zákazníka je předmětem možného občanskoprávního a/nebo trestněprávního postihu z titulu porušení práv duševního vlastnictví.
Zákazník bere na vědomí, že nevlastní žádná práva duševního ani průmyslového vlastnictví ve vztahu ke Službě jako celku nebo k jakékoliv její části, ani ve vztahu k celému nebo části jejího obsahu.
Zákazník je oprávněn používat Službu pouze pro osobní a nekomerční účely na základě nevýhradní a nepřevoditelné licence udělené v rozsahu nezbytně nutném pro používání Služby.
Zákazník nebude kopírovat, přizpůsobovat, skenovat, reprodukovat, distribuovat, šířit, dále licencovat, prodávat, pronajímat, upravovat, publikovat, postupovat ani vytvářet odvozená díla založená na Službě jako celku nebo na jakékoliv její části.
Zákazník dále bere na vědomí, že není oprávněn obcházet, odstraňovat, potlačovat ani upravovat bezpečnostní opatření Služby a že za žádných okolností nesmí měnit ani odstraňovat upozornění na autorská práva ke Službě.
Služba může být zastavena v případě zásahu vyšší moci, jako je částečná nebo úplná porucha v důsledku narušení nebo přerušení komunikačních prostředků poskytovaných telekomunikačními operátory, nebo v případě příkazu orgánů veřejné moci, kterým je zcela nebo částečně pozastaven provoz telekomunikačního operátora nezbytný pro fungování Služby.
Tyto VPP se řídí francouzskými zákony a musí být vykládány a uplatňovány v souladu s nimi.
V případě sporu v souvislosti s VPP se strany nejprve pokusí o jeho smírné řešení, než jej předloží soudům v jurisdikci odvolacího soudu v Paříži (Cour d'Appel de Paris), jehož výlučnou příslušnost strany stanovují bez ohledu na více žalovaných nebo nároky na náhradu škody vznesené třetími stranami.
Vaše osobní údaje budou zpracovávány za účelem poskytování Služby.
V níže uvedené tabulce je vysvětlen kontext, ve kterém jsou Vaše údaje shromažďovány, a dílčí účely přímo související s poskytováním Služby.
KATEGORIE |
DÍLČÍ ÚČELY |
DRUH OSOBNÍCH ÚDAJŮ |
---|---|---|
Údaje týkající se součástí Vozidla (technické vlastnosti) |
Identifikace vozidla |
Identifikační číslo vozidla (VIN) |
Identifikační čísla součástí vozidla, technické specifikace |
||
Síť a komunikace Spojení mezi Vozidlem a serverem pro správu zařízení |
IP adresa, IMEI, adresa MAC (Media Access Control) Vozidla |
|
Údaje o kvalitě a údržbě Vozidla |
Stav Vozidla Poskytování Služby (např. interpretace varovných oznámení diagnostiky a údržby, plánovaný servis) |
Kontrola motoru, tlak oleje a teploty, chladící systém, brzdový systém a kontrola stability, 12V baterie, trakční baterie EV, řízení, spotřeba paliva, spotřeba elektrické energie vozidla a příslušenství, energetický management, hladina AD Blue, úroveň nabití, provoz airbagu, celkový počet najetých kilometrů, stav pneumatik, filtr pevných částic, nabíječka a trakce EV |
Závady a diagnostika Abychom Vás mohli kontaktovat v případě, že Vaše Vozidlo vyžaduje údržbu a navrhli Vám schůzku v Servisu |
Kódy závad, údaje o údržbě |
|
Údaje o řidiči a stylu jízdy, údaje o prostředí vozidla a údaje o nabíjení |
Dynamická data Používají se k výpočtu korelace mezi skupinami dat, předpovídání opotřebení komponentů, jako jsou pneumatiky, brzdové destičky, baterie a vzduchové filtry Používají se k uvedení kontextu výskytu závady |
Rychlost, počet ujetých kilometrů za jízdu, zrychlení, brždění, převodový stupeň, otáčky motoru, spotřeba paliva, spotřeba paliva za jízdu (palivo nebo elektřina), použití příslušenství, automatické brzdění, hladina AD Blue, management dat stop & start, vnější teplota, frekvence a doba nabíjení, stav nabití trakční baterie, nabíjecí výkon |
Společnost Renault bude shromažďovat a zpracovávat osobní údaje Zákazníka jako nezávislý správce údajů za účelem poskytování této Služby.
Společnost Renault neustále sleduje dodržování právních předpisů o ochraně osobních údajů, zejména obecného nařízení o ochraně osobních údajů ze dne 27. dubna 2016, které vstoupilo v platnost v Evropské unii dne 25. května 2018, jakož i francouzského zákona o ochraně osobních údajů, zákona č. 78-17 ze dne 6. ledna 1978, ve znění pozdějších předpisů, a jeho prováděcích předpisů a veškerých následných předpisů, které je doplňují nebo nahrazují.
V souladu s výše uvedeným společnost Renault dává Zákazníkovi k dispozici své zásady ochrany osobních údajů na následující adrese: https://www.renault.fr/donnees-personnelles.html, které zahrnují zejména část specificky pojednávající o službách konektivity. Zásady ochrany osobních údajů jsou na vyžádání k dispozici také v Stanovené provozovně Zákazníka. Společnost Renault Zákazníka vyzývá, aby si tyto zásady prostudoval za účelem získání více informací o podmínkách zpracování jeho osobních údajů, zejména pokud jde o dobu trvání, právní základ a příjemce.
V tomto ohledu má Zákazník právo na přístup, opravu a vymazání svých osobních údajů a případně na omezení zpracování nebo právo vznést námitku proti zpracování svých údajů, jakož i právo na přenositelnost údajů za podmínek stanovených platnými zákony o ochraně osobních údajů a jak je uvedeno v zásadách ochrany osobních údajů.
Zákazník může také poskytnout obecné nebo konkrétní pokyny o tom, co by mělo být provedeno s jeho osobními údaji v případě jeho úmrtí.
Zákazník může uplatnit svá práva a kontaktovat pověřence pro ochranu osobních údajů následujícími způsoby:
Zákazník má také právo podat stížnost u Francouzské agentury pro ochranu údajů (CNIL), dozorového úřadu ve Francii nebo k příslušnému národnímu úřadu: Úřad pro ochranu osobních údajů (se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, e-mail: posta@uoou.cz, tel.: 234 665 125) odpovědným za zajištění dodržování povinností týkajících se osobních údajů.
objevujte dál
objevte multimediální systémy a služby konektivity Renault
software, který používá multimediální systém Renault